Subject: FW:Kostivere gaasireguleerpunkt Tehniliste tingimuste taotlus
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 12 May 2025 10:32:54 +0300

Tere.

Palun see ka regada, korduv.

Tervitades

Merike

From: Stevely Soomets <[email-masked]>
Sent: Friday, May 9, 2025 4:40 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: RE: Tehniliste tingimuste taotlus

Tere!

Edastan digiallkirjastatud avalduse.

Kõike parimat!
Stevely Soomets

Ehitusvaldkonna spetsialist

+372 5688 8199

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

AS Infortar

Liivalaia 9, 10118 Tallinn

Estonia

www.infortar.ee

From: Merike Joonsaar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, April 24, 2025 3:52 PM
To: Stevely Soomets <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Tehniliste tingimuste taotlus

Tere.

Täname, et olete pöördunud Transpordiameti poole sooviga taotleda nõuded
Kostivere gaasireguleerpunkt (katastritunnus 24504:003:0570) kinnistu
juurdepääsutee ja riigitee 11307 Kostivere tee km 0,28 ristumiskoha
rekonstrueerimiseks Vandjala külas Jõelähtme vallas Harju maakonnas.

Vastame Teile infopäringu korras. Infopäringuna anname selgitusi vastavalt
piirkonnas kehtivate planeeringute põhimõtetele ja kliimaministri
17.11.2023 määruse nr 71 „Tee projekteerimise normid“ (edaspidi normid)
nõuetele.

Infopäringu vastuskiri ei ole haldusakt, st kummalegi kirja osapoolele ei
teki sellest õigusi ega kohustusi.

Kui ristumiskoht on mõeldud teenindama planeeritavat uut hoonet või muud
rajatist, siis anname oma seisukohad kas kohaliku omavalitsuse
detailplaneeringule või projekteerimistingimustele.

Kui soovite taotleda juurdepääsu olemasolevale katastriüksusele selle
tänase sihtotstarbe teenindamiseks (näiteks põllutehnika juurdepääsuks
maatulundusmaale), siis anname nõuded maaomaniku või tema volitatud
esindaja taotluse alusel.

Riigitee 11307 on  kõrvalmaantee, mille liiklussagedus on 236 sõidukit
ööpäevas, kehtib kiirusrežiim 90 km/h.

Transpordiameti esialgsel hinnangul on olemasoleva ristumiskoha asukoht
normides tooduga kooskõlas, st tagatud on nõuetekohane vahekaugus
naaberkinnistute ristumiskohtadest ning kinnistult väljasõidul on võimalik
tagada nähtavus riigiteele mõlemas suunas.

Ristumiskoha rajamise haldusmenetluse alustamiseks palume  Kostivere
gaasireguleerpunkt kinnistu omanikul (või tema poolt volitatud isikul)
esitada meile vabas vormis digiallkirjastatud taotlus ristumiskoha
rajamiseks.

Taotlus peab sisaldama järgmist infot:

*	kinnistu omaniku kontaktid (firma nimi, esindaja nimi, e-post,
telefon)
*	vajadusel volikiri
*	kinnistu nimi ja katastritunnus, kuhu ristumiskoht rajatakse
*	selgitus, milleks on juurdepääs/ristumiskoht vajalik
*	milline on tegevusega kaasnev orienteeruv liiklussagedus ja
-koosseis (orienteeruvalt kui palju sõidukeid ööpäevas sõidab, kas ka
veokid vms suurema gabariidilased sõidukid)
*	ristumiskoha asukoha skeem (tähistatud asukoht Maa-ameti kaardil)

Eelinfoks: Ristumiskoha ehitamisel palume arvestada järgnevaga.

1.	Ristumiskoha ehitamiseks tuleb huvitatud isikul (või tema poolt
volitatud isikul) taotleda Transpordiametilt nõuded ja tellida pädevusega
projekteerijalt teeprojekt. Projekteerija esitab teeprojekti
Transpordiametile kooskõlastamiseks.
2.	Ristumiskoha ehitamiseks sõlmime huvitatud isikuga lepingu.
Kahepoolselt allkirjastatud leping annab huvitatud isikule õiguse
ehitustöödeks riigitee alusel maal lepingus toodud tingimustel.
3.	Kõik ristumiskoha rajamisega seotud kulud (projekteerimine,
ehitamine) kannab huvitatud isik.

Jään ootama kinnistu omaniku (volitatud isiku) digiallkirjastatud
taotlust.

Seejärel saame väljastada nõuded ristumiskoha rekonstrueerimiseks.

Küsimuste tekkimisel võtke palun ühendust.

Lugupidamisega

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From: Stevely Soomets <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, April 23, 2025 4:13 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Tehniliste tingimuste taotlus

Tere

Soovime seoses biogaasi sisestuspunkti ehitamisega taotleda tehnilised
tingimused mahasõidu rekonstrueerimiseks. Kinnistu katastriüksus
24504:003:0570 Kostivere gaasireguleerpunkt, Aruküla tee.

Palun andke teada, millist infot on tehniliste tingimuste väljastamiseks
veel arendaja poolt vaja, manuses on esialgne asendiskeem planeeritavast
sisestuspunktist.

Lugupidamisega

Stevely Soomets

Ehitusvaldkonna spetsialist

+372 5688 8199

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

AS Infortar

Liivalaia 9, 10118 Tallinn

Estonia

www.infortar.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.